Pages

Sunday, September 1, 2013

mengisi Merdeka;

 


"travel often; getting lost will help you find yourself" - holstee


kl sentral
maghrib - isyak


2 comments:

Alyaa Ali said...

assalamulaikum kakak

ohhhh you bought his book?
selalu nampak dia di ktm.
hanya mampu memerhati dari jauh sebab sorang kalau nak tercongok depan tu -.-"

Umairah. said...

wa'alaikummussalam adik

ye. waktu akak pegi ni pun, sorang jugak (#foreveralone :P). tapi sebab eager nak tengok buku tu, buat tak tau je, err

mungkin sebab tak kenal kot, jadi macam rileks sikit :D

baca life orang best jugak. buku dia pasal perjalanan mencari Tuhan, tapi dalam konteks pemahaman dia sendiri. macam ala-ala sufi sikit, hmm

nanti alyaa terailah ;)