Pages

Tuesday, April 17, 2012

natural, bagi aku.

--
'memanusiakan' kisah-kisah biasa
sudah cukup membawa jiwa
tenggelam dan larut bersama

--
aku mahu tuliskan sesuatu yang kau boleh sentuh, dan kita tangiskan bersama, ketawa bersama, sesal bersama, rindu cinta kasih sayang bersama, kerana menurutku hakikat manusia adalah tentang itu; rasa-rasa yang sembunyi, -ada! cuma, tak terucap!

--
kita mencedok makna dalam sesebuah karya, dengan menangis atau menyentuh, antara sebabnya mungkin satu; deria kau-aku yang bercantum dalam cerita, atau kerana kita punya sisi hidup yang persis atau hampir-hampir sama

serasa akulah, heh

[mac - april 2012]


______
pre-reg subjek tak boleh, update blog pulak
haila, natural seorang blogger =.='

5 comments:

..::Srikandi Asytari::.. said...

aku mahu tuliskan sesuatu yang kau boleh sentuh, dan kita tangiskan bersama, ketawa bersama, sesal bersama, rindu cinta kasih sayang bersama, kerana menurutku hakikat manusia adalah tentang -itu; rasa-rasa yang sembunyi. ada, cuma tak terucap.

-begitu 'senang' aku melihat kamu menulis manusia kak. :')

Umairah. said...

srikandi asytari:

bukan manusia kot adik,
akak 'tulis' ainum je kot?
tapi, terjadi 'senang', sebab kita sama, mungkin? hehe

:')

nusrah said...

"deria kau-aku yang bercantum dalam cerita, atau kita punya sisi hidup yang persis atau hampir-hampir sama."

Serasa aku juga kawan..!

Maha Hebat kan Tuhan kita, belum setentang dua mata pun sudah merasa serasi, apatah lagi bila berjumpa nanti..

p/s : hey, rindu! ^^

Umairah. said...

nusrah:
tak cukup dgn ucap rindu,
buktikan! cewah

byk event best nie, hehe
tya, dtg la uia

isnin mlm, ok?
ada talk ust zaharuddin, psl hati

:')

nusrah said...

isnin malam ni ke umy?
macam free..heee.
transport adalah awan terbang..hikhik :p